Escoles d'educació primària

ESCOLA PÚBLICA ABAT OLIBA CORNELLÀ DE LLOBREGAT

EL CENTRE

Escola pública que depèn del Departament de la Generalitat de Catalunya.

Nivells impartits
▪Educació infantil (3-6 anys)
▪Educació primària (6-12 anys)
▪Adscrits a: I.E.S Joan Miró & I.E.S Martí Miquel i PolEquip docent
▪Educació infantil: 5 Tutors/es, 2 Mestre/a de suport, 1 TEI, Auxiliar d’educació especial
▪Educació primària: 12 Tutors/es, 2 Mestre/a de suport, 2 Especialistes d’anglès, 2 Especialistes d’educació física, 1 Especialista de música, 3 Mestre/a d’educació especial, 1 Mestre d’aula d’acollida

ESCOLA MEDITERRÀNIA DE VILADECANS

L’Escola Mediterrània és un centre nascut a la població de Viladecans l’any 2008, per donar resposta a l’augment progressiu de la població de la zona de Can Preciós- Torreroja. Som una escola petita i familiar que s’està convertint en una línia amb un nou projecte educatiu: ESCOLA VIVA I ACTIVA I EL TREBALL PER AMBIENTS, vine a coneixe’ns!

ESCOLA SURIS

c. Terra Alta, 9
08940 Cornellà de Llobregat

COLEGIO ALEMÁN BARCELONA - DEUTSCHE SCHULE BARCELONA

El DSB, fundado en 1894, es una escuela privada que integra los programas educativos de España y Alemania. Es una escuela alemana en el extranjero oficialmente reconocida y subvencionada por el estado alemán, que ha obtenido el sello de Excelencia y que está representada por la “Asociación Cultural del Colegio Alemán San Alberto Magno”.

El DSB ofrece una formación escolar completa de doce años, desde el parvulario hasta el Abitur (Bachillerato), para niños tanto de lengua alemana como española o catalana.

Todos los profesores que integran el claustro del DSB (que pueden ser de formación alemana, española, catalana o inglesa) son profesionales cualificados y con una alta motivación.

El colegio está ubicado en un edificio moderno en un entorno agradable, con amplias zonas de recreo y diversas instalaciones deportivas. Cuenta también con una gran sala de actos, comedor, modernas aulas de ciencias naturales y biblioteca.

Entitats que ho fan possible

El nostre més sincer agraïment a tots els partners, que fan que aquest projecte sigui una realitat.