• Girl in a jacket
Crenco -Recol·lectors de felicitat
  • Donació
  • Offcanvas Icon
    • Inicio
    • Que és Crenco
      • Sandra Diaz -Fundadora-
        • Coneix a Sandra Díaz
        • Biografía Sandra Díaz
        • Entrevista a Sandra Díaz
      • Testimonis
      • Col·laboradors
        • Internacional
      • Serveis i Tarifes
      • Accedir al projecte CRENCO
      • Iniciatives intergeneracionals
    • Qui Participa
      • Escoles d’educació primària
      • Instituts d’educació secundària
      • Casals i residències de Gent Gran
    • Donació
    • Comunicació
    • Investigació
    • Docència i formació
    • Blog
    • Contactar
    • > INTRANET USUARIS <
  • Girl in a jacket
  • INTRANET USUARIS
  • info@crenco.org
  • +34 936 009 751
Crenco -Recol·lectors de felicitat
  • Inici
  • Que és Crenco
    • Sandra Díaz -Fundadora-
      • Coneix a Sandra Díaz
      • Biografía Sandra Díaz
      • Entrevista a Sandra Díaz
    • Testimonis
    • Col·laboradors
      • Internacional
    • Serveis i Tarifes
    • Accedir al projecte CRENCO
    • Iniciatives intergeneracionals
  • Qui Participa
    • Escoles d’educació primària
    • Instituts d’educació secundària
    • Casals i residències de Gent Gran
  • Donació
  • Comunicació
  • Docència i formació
  • Investigació
  • Blog
  • Contactar

El món a les teves mans viatge gastronòmic pais Australia alumnat de primària escola Suris & Residents DomusVI Sant Jordi Cornellà de Llobregat

Homepage Crenco El món a les teves mans viatge gastronòmic pais Australia alumnat de primària escola Suris & Residents DomusVI Sant Jordi Cornellà de Llobregat
Crenco

El món a les teves mans viatge gastronòmic pais Australia alumnat de primària escola Suris & Residents DomusVI Sant Jordi Cornellà de Llobregat

21 de març de 2023
Per Sandra
0 Comentaris
4176 Vistes

Bona dia famílies, amics i seguidors,

Avui us volem explicar una mica més sobre aquest meravellós treball “Sabors del Món”.

Durant aquesta sessió la mestra Mª angeles dona inici amb la mostra del fantàstic treball de grup que durant la setmana l’alumant ha realitzat sobre l’última sessió en què van participar on el viatge gastronòmic els va portar a la Xina.

Es genera una dinàmica en què l’alumnat expressa la seva frase descobridora de la cultura oriental. En acabar, el grup aplaudeix la gran tasca que han realitzat durant aquest dies i agraim tots els nous aprenentatges i descobriments que ara ja tots coneixem d’aquest interessant i llunyà país.

Durant aquest sessió el nou viatge gastronomic els porta a descobrir Austràlia per situar al grup intergeneracional en aquest instant la Lorena(professional sanitaria), situa al mapa mundi, amb ajuda dels menors, la seva localització.

La recepta serà a treballar aquesta setmana és arròs amb conill. l cuiner té a veure. @Jose Manuel professional especialitzat que dinamitzar aquest programa explica una història al grup intergeneracional una mica rocambolesca. Un senyor britànic, caçador i molt ric va emigra AustràliaA, en arribar allà descobreix que en aquest país no hi ha els conills que solia caçar a la seva Anglaterra natal i decideix importar conills per continuar practicant la seva afició al nou lloc. En poc temps es crea una plaga de conills terrible, generant al país una epidèmia de mixomatosi. José Manuel enllaça amb soltesa el relat amb l’assumpte del mim i cura al nostre estimat planeta terra i com de vegades l’ésser humà pel seu egoisme i manca de consciència la pot danyar.

Tot seguit es reparteixen els arrossos i menors i residents assaboreixen i feliciten el xef i el seu ajudant. I no penseu que aquí acaba el treball i tast perquè seguidament es dona inici a les postres, kiwi, fruita originària d’un país proper a Austràlia i on el nostre estima José Manuel ens explica que l’origen de kiwi és un petit ocell amb bec punxegut il·lustrant al grup amb exòtics animals que habiten al país que avui visitem anomenats marsupials o com el cangur i el famós ornitorinc.

Per acabar la mestra promou finalitzar la sessió creant petits grups de conversa on alumnat i residents poden compartir i comunicar-se de manera lliure creant un espai d’escolta i vincle on els professionals comuniquen la seva emoció per l’ambient que es respira i senten durant aquest temps.

Un gran treball gastronòmic, cultural i lúdic on tot el grup intergenercional està compartint i aprenent molts continguts nous.

«No dubtis mai que un petit grup de ciutadans pensants i compromesos poden canviar el món». Margaret Mead

 


Anterior
Grup intergeneracional alumnat de primària escola Abat Oliba & gent gran Barri Riera Cornellà de Llobregat “Dansalut mediambient i planeta terra”
Propera
Grup intergeneracional Institut la Mallola & Sociosanitari Sant Joan de Déu – Recorregut fins a la maqueta sensorial

Articles Rel·lacionats

"L'horta de la memòria" La collita de la col paperina

Bona tarda famílies, amics i seguidors, Aquest mes de maig,...

Càpsula formativa: persones sense llar i vulnerabilitat

Bona tarda, Cada dia, a les nostres ciutats, moltes persones...

Segueix-nos :)

Facebook
fb-share-icon
Twitter
Post on X
Instagram
YouTube
YouTube
Set Youtube Channel ID
Email

SJD Fundació de Recerca
C/ Santa Rosa 39-57, 3ª planta (edificio docente)
08950 Esplugues de Llobregat.
Barcelona
93.600.97.51
info@crenco.org

Últimes Notícies

  • Arrenca el projecte intergeneracional Escola pública Abat Oliba i persones sèniors del barri Riera de Cornellà de Llobregat Diumenge, 19, gen.
  • “L’horta de la memòria” La collita de la col paperina Dimarts, 13, maig
  • Càpsula formativa: persones sense llar i vulnerabilitat Dijous, 8, maig
  • Sessió de treball del grup intergeneracional | Descobrint els nostres superpoders Dimecres, 7, maig
  • Avui, 29 d’abril a CRENCO, celebrem el Dia Internacional de la Solidaritat Intergeneracional Dimarts, 29, abr.

Arxius

  • maig 2025
  • abril 2025
  • març 2025
  • febrer 2025
  • gener 2025
  • desembre 2024
  • novembre 2024
  • juliol 2024
  • juny 2024
  • maig 2024
  • abril 2024
  • març 2024
  • febrer 2024
  • gener 2024
  • desembre 2023
  • novembre 2023
  • setembre 2023
  • juliol 2023
  • juny 2023
  • maig 2023
  • abril 2023
  • març 2023
  • febrer 2023
  • gener 2023
  • desembre 2022
  • novembre 2022
  • agost 2022
  • juny 2022
  • maig 2022
  • abril 2022
  • març 2022
  • febrer 2022
  • gener 2022
  • desembre 2021
  • novembre 2021
  • setembre 2021
  • juliol 2021
  • juny 2021
  • maig 2021
  • abril 2021
  • març 2021
  • febrer 2021
  • gener 2021
  • desembre 2020
  • setembre 2020
  • juliol 2020
  • juny 2020
  • maig 2020
  • abril 2020
  • març 2020
  • febrer 2020
  • gener 2020
  • desembre 2019
  • novembre 2019
  • octubre 2019
  • setembre 2019
  • agost 2019
  • juliol 2019
  • juny 2019
  • maig 2019
  • abril 2019
  • març 2019
  • gener 2019
  • desembre 2018
  • novembre 2018
  • octubre 2018
  • setembre 2018
  • juny 2018
  • maig 2018
  • abril 2018
  • març 2018
  • febrer 2018
  • gener 2018
  • desembre 2017
  • novembre 2017
  • octubre 2017

Vols rebre informació?

Sobre Nosaltres

logo-crenco

El projecte CRENCO és un projecte sense ànim de lucre que pretén crear un model/programa educatiu Inter generacional que es pugui implantar a totes les escoles.

Descarregar Info Ara Descargar Info Ahora Download Info Now

Links d’interès

  • Que és Crenco
  • Serveis i Tarifes
  • Política de Privacitat
  • Avís Legal
  • Contactar
  • Notícies
  • Donació

Segueix-nos

  • Girl in a jacket

Notícies

  • Arrenca el projecte intergeneracional Escola pública Abat Oliba i persones sèniors del barri Riera de Cornellà de Llobregat Diumenge, 19, gen.
  • “L’horta de la memòria” La collita de la col paperina Dimarts, 13, maig
  • Càpsula formativa: persones sense llar i vulnerabilitat Dijous, 8, maig
  • Sessió de treball del grup intergeneracional | Descobrint els nostres superpoders Dimecres, 7, maig

Contacte

SJD Fundació de Recerca.
C/ Santa Rosa 39-57, 3ª planta (edificio docente) 08950 Esplugues de Llobregat. Barcelona

+34 936 009 751

info@crenco.org

La màgia de compartir

La màgia és un pont que ens permet anar del món visible cap a l'invisible i aprendre les lliçons d’aquests dos mons. (Paulo Coelho)

Vols rebre informació?

Copyright ©2025 CRENCO | All Rights Reserved
Gestionar el consentiment de les cookies
Per a oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les cookies per a emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament unes certes característiques i funcions.
Funcionals Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari per al propòsit legítim de permetre l'ús d'un servei específic explícitament sol·licitat per l'abonat o usuari, o amb l'únic propòsit de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que és utilitzat exclusivament amb finalitats estadístics. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrketing
L'emmagatzematge o accés tècnic és necessari per a crear perfils d'usuari per a enviar publicitat, o per a rastrejar a l'usuari en una web o en diverses web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Gestiona els serveis Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Veure preferències
{title} {title} {title}
BuscarPostsLogin
Diumenge, 19, gen.
Arrenca el projecte intergeneracional Escola pública Abat Oliba i persones sèniors del barri Riera de Cornellà de Llobregat
Dimarts, 13, maig
“L’horta de la memòria” La collita de la col paperina
Dijous, 8, maig
Càpsula formativa: persones sense llar i vulnerabilitat
Dimecres, 7, maig
Sessió de treball del grup intergeneracional | Descobrint els nostres superpoders
Dimarts, 29, abr.
Avui, 29 d’abril a CRENCO, celebrem el Dia Internacional de la Solidaritat Intergeneracional
Dijous, 24, abr.
Activitat Dia 29 d’abril dia Internacional de la Solidaritat Intergeneracional
Dijous, 24, abr.
Treballem la importància de la lectura i les lletres

Welcome back,